keHiDuPan PeRlu DitErusKan

keHiDuPan PeRlu DitErusKan

Thursday, August 4, 2011

~4hari dalam bulan ramadhan~

alhamdulillah,

sekejap je da 4 hari kita berpuasa,,,
dan alhamdulillah, aku masih berpuasa lagi,,, yeah,,,,

tapi kekadang aku rasa sedey, bukan ape,,
tahun ni, tahun terakhir aku berpuasa kat kl,,
al-maklumlah, 4/9/11 aku nk kena daftar kat UNIMAP,,
sambung blaja yang mengambil masa 3-4thun insyaallah,,,
huh,, panjang lagi masa itu,, mengharungi hari2 dengan buku kembali lah aku
lepas ni,,,huhuuu...

puasa tahun ni,
aku akan ambik peluang menikmati sepuasnya puasa di KL,,,
menikmati masakan mak, wan aku, mak cik2 aku,,,
huhu,, t kat sana xdpt da rasa masakan yg tip top....
huhu.....

dalam menikmati kesedapan makanan,,
insya allah, xlupa menikmati perkara sepatutnya,,,,


~SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN~

No comments: